~TENTANG KAMI~

My photo
Blog ini aku lahirkan khas untuk aku dan si dia,tetapi tak bermakna yang ianya akan dipenuhi dengan ceritera kami berdua sahaja. apa yang ku rasa,apa yang ku fikir, apa yg ku nyampah, di sini aku luahkan, di sini aku muntahkan, di sini aku ludahkan. andai kata korang rasa benci, menyampah, meluat, tu bukan masalah aku. Cume jadi masalahnya bila korang tak nak angkat punggung korang dari kerusi komputer korang tu.paham kan?hehe..korang dah takut ke?jangan risau.blog ni tak seserius mana.macam2 korang boleh dapat. ~milik si hetam dan si puteh.tetapi hanya si hetam je yang meracau dalam blog ni.si puteh?dy malas kot~

Tuesday 26 April 2011

hahhh??COPYCAT sehhh!

hye uollls~
esok aku ada exam..tp mende byk lagi yang tak baca..
itu memang perkara yg wajib diriakkan ye..

chill man..chill~
exam tu semua dunia je tu..tak perlu lah nak pikir sgt kan..hahah!

mlm td lah kan..tengah aku semangat nak study..tetibe je aku dikejutkan dengan satu berita pasal copycat nie..
dengar je aku pasal berita tu..semangat aku nak study pun apa lagi..melayang camtu je di bawa angin malam..
ciss kau peng-copycat-..

ok guys..what's copycat?
menyalin kucing kah?kucing disalin kah?ataupun meniru perbuatan kucing?
salah!salah! dan salah!!

copycat tu cam nak tiru sebijik sejebon cam org lain..
helloo~
can u plis find ur own identity?
y must we be somebody else?
dun u proud of being urself?

sape eh yg aku cakap n ie?sape?sape...

sape lagi kalau bukan 1st n evah malaysian grup yg nak tiru k-pop..
they want to be known as g-pop u..
hohemjey..
wut g stands for?
gay?girl?haha..
series grup ni mmg buat aku gelak guling guling malam td.. XD
okey..
fine lah!kalau korg nak cuba sumthing fresh for malaysian music industry..
but..plish dun remark urself as another k-pop band in malaysia..
dah la tu..siap nak tiru SUPER JUNIOR kesayangan aku tu punya 'hand move' lagi..
memang melaupau la kan...

nama grup nie 24:7...dun u notice dat they hv quite similar name wif 24/7??
adoyai...xkan lah nama group pun kau org nak tiru?xde nama lain ke??aishhh~

fine...okey..aku pun dok la p search lagu dorg..mana la tau lagu besh...bleh gak la aku nak suka kan...hahha..
tp...hampeh!!dorg nie x debut ag...
tp dah siap buat fan page kat fb...
gila glamour ke hapa??

aigooooo~

jom cekidaut jap gamba dorg nie..siahhhhhhh~~~


budak2 nie gak nak tiru U-KISS la plak... @.@'



the real 24/7...lain bebeno ngan si copycat tu...yg ni hemsemm~ Awwww..mak syuke u~



memang aku rasa nak debik sorg2!!berani tiru suju~cisssss lagi!



tolong lah jangan perasan nak jd TAEMIN ok!!hengkau tu tidak lah sebest taemin... fakroll betol!



walau pun one of member group nie my ex skulmate...tp aku memang amatlah tidak dapat terima kenyataan dorg nie nak jd k-pop malaysia!!




p/s : tolong doakan aku exam esok..heheheh..



Photobucket

No comments:

Post a Comment