~TENTANG KAMI~

My photo
Blog ini aku lahirkan khas untuk aku dan si dia,tetapi tak bermakna yang ianya akan dipenuhi dengan ceritera kami berdua sahaja. apa yang ku rasa,apa yang ku fikir, apa yg ku nyampah, di sini aku luahkan, di sini aku muntahkan, di sini aku ludahkan. andai kata korang rasa benci, menyampah, meluat, tu bukan masalah aku. Cume jadi masalahnya bila korang tak nak angkat punggung korang dari kerusi komputer korang tu.paham kan?hehe..korang dah takut ke?jangan risau.blog ni tak seserius mana.macam2 korang boleh dapat. ~milik si hetam dan si puteh.tetapi hanya si hetam je yang meracau dalam blog ni.si puteh?dy malas kot~

Friday 1 April 2011

Aku nak mintak maaf......

Entri kali ni aku tujukan kepada semua peminat2 aku.ngee3.Neherem. Ade pulak aku ni peminat. aku memang menyesal dan malu pada diri aku ni. Yelah. Dah jarang kot sekarang ni aku update blog aku ni. Selamat tak berpuaka lagi. Bukan apa, aku seakan-akan sibuk lah kebelakangan ni. Assignment banyak lagi nak kena tiru, nak kemas rumah, cari makan pakai anak-anak, bergaduh dengan orang(nanti gua nak cerita pasal benda ni)dan macam2 lagi. Tetapi, aku rasa aku nak berubah. Aku tak akan abaikan kau lagi abg. blog. hehe. Anyway, tengoklah flash kat bawah.


 ~kesian kat SI HETAM yang terjatoh ni. selamat tak mati~


Barulah aku tahu. selama ni aku ingat buat animation ni kacang je. Rupanya macam jahanam. Susah yang amat. Ni adalah hasil kerja aku yang pertama. Aku buat ni dalam 15 minit je kot. Sebab tulah macam taik. Dengan kepalanya kadang2 cacat, bontot yang kemek..hehe..Ape pon aku bangga dengan hasil kerja aku ni.
Tunggulah hasil kerja aku yang lain ok.hehe

p/s~anyway, yang warna oren tu adalah darah ok..darah!!



Photobucket

No comments:

Post a Comment