~TENTANG KAMI~

My photo
Blog ini aku lahirkan khas untuk aku dan si dia,tetapi tak bermakna yang ianya akan dipenuhi dengan ceritera kami berdua sahaja. apa yang ku rasa,apa yang ku fikir, apa yg ku nyampah, di sini aku luahkan, di sini aku muntahkan, di sini aku ludahkan. andai kata korang rasa benci, menyampah, meluat, tu bukan masalah aku. Cume jadi masalahnya bila korang tak nak angkat punggung korang dari kerusi komputer korang tu.paham kan?hehe..korang dah takut ke?jangan risau.blog ni tak seserius mana.macam2 korang boleh dapat. ~milik si hetam dan si puteh.tetapi hanya si hetam je yang meracau dalam blog ni.si puteh?dy malas kot~

Saturday, 2 April 2011

Ikan bakar sungai?

Ikan bakar sungai??
 Haha. 
Hebat gilers tajuk aku. 
Hebat giler si ikan tu sampai boleh bakar sungai.
 ngee3.
Dah3.
 Cukup! 
BODO2 je aku ni. 
sebenarnya aku nak cerita.
hehe.
2 hari yang lepas kot.
aku dengan member2 au pergi makan ikan bakar.
kedai tu terletak kat satu resort.
On the way nak pergi pantai Irama.
memang cantik lah tempat dia.
kat tepi sungai tu.
GEMPAK SYAL!

~si amat dah nk nak tertidor ar sebab 2nggu makanan~


~hafiq dan pali(dia ni memang sebaya dengan aku pun)~ 


~hafiq, eg dan faisal~(ni sek2 bajet)


~jus tembikai tu bro!~


~kan aku dah cakap. Dia ni memang bajet~


~aku dan ijat si photographer@rumate kebencian aku~

~aku memang saje letak gambar ni besar2. Biar buat kau terliur sampai kau nak makan laptop kau ni~

Tak mahal lah makanan dia.
Makanan ikut set.
Malam tu kitorang amek 2 set 3 orang punye makan.
Ikan siakap bakar masak masam manis@tiga rasa
Dagin merah
Tomyam daging dan ayam.
Sirap satu jag.
Cuma RM39.90 je.
Murah kan?
So, amacam?
Nak cuba tak?
kalau nak, beriathu aku.
aku bawak kau,
tapi....
kau belanja lah...
hehe..



Photobucket

4 comments:

  1. akyn~memang sedap..serius xtipu...hehe..
    awak~alorh..lupelah nk bwak balik tulang2 ikan ue...

    ReplyDelete