~TENTANG KAMI~

My photo
Blog ini aku lahirkan khas untuk aku dan si dia,tetapi tak bermakna yang ianya akan dipenuhi dengan ceritera kami berdua sahaja. apa yang ku rasa,apa yang ku fikir, apa yg ku nyampah, di sini aku luahkan, di sini aku muntahkan, di sini aku ludahkan. andai kata korang rasa benci, menyampah, meluat, tu bukan masalah aku. Cume jadi masalahnya bila korang tak nak angkat punggung korang dari kerusi komputer korang tu.paham kan?hehe..korang dah takut ke?jangan risau.blog ni tak seserius mana.macam2 korang boleh dapat. ~milik si hetam dan si puteh.tetapi hanya si hetam je yang meracau dalam blog ni.si puteh?dy malas kot~

Tuesday 29 March 2011

tutorial: Cipta Virus Palsu

HELLOW korang!! Sori sangat2 sebab dah lama tak update untuk tutorial. Bukan apa. Gua sibuk lah. Dengan kerja gua berlambak kat office tu, nak luangkan masa dengan orang rumah dengan anak2 aku semua tu. Memang gua rasa masa 24 jam sehari tu memang tak cukup lah.

okies. Kali ni gua nak ajar lu all semua macam mana nak cipta virus palsu. gua ulang sekali lagi VIRUS PALSU!jangan risau, benda ni tak akan effect korang. so, korang boleh cipta virus ni, dan pergi prank member2 korang. Prank je dorang macam mana HAFIQ kena prank dalam siri AMIN&HAFIQ. Hehe.OKies. Kat bawah ni adalah videonya. Sorie sangat2 kalau video ni tak clear. Nak buat macam mana bai. Gua masih dalam proses belajar lagi nie.




Copy dan paste code di bawah di NOTEPAD..

echo
@echo virus
title virus
cls
echo Do you wish to delete C:/ Drive? (y/n)
pause >nul
cls
echo Searching for C:/ drice . . .
ping localhost >nul
dir /s
dir /s
echo.
echo.
echo.
echo.
echo Deleting files . . .
ping localhost >nul
cls
echo Files deleted!
pause
exit

Lepas tu, kau follow lah video aku tu ye..Apa gunalah aku buat kalau kau tak tengok. Betol tak? Hehe.
OKIES GUYS!! Gua ucapkan selamat mem-prank member2 lu...CHAILOW!!

P/S~rase-rasenya, berape orang berani buat benda ni?sebab apa yang aku tahu, ramai yang jadi pengecut bila berkaitan dengan laptop..hehe...


Photobucket

No comments:

Post a Comment