~TENTANG KAMI~

My photo
Blog ini aku lahirkan khas untuk aku dan si dia,tetapi tak bermakna yang ianya akan dipenuhi dengan ceritera kami berdua sahaja. apa yang ku rasa,apa yang ku fikir, apa yg ku nyampah, di sini aku luahkan, di sini aku muntahkan, di sini aku ludahkan. andai kata korang rasa benci, menyampah, meluat, tu bukan masalah aku. Cume jadi masalahnya bila korang tak nak angkat punggung korang dari kerusi komputer korang tu.paham kan?hehe..korang dah takut ke?jangan risau.blog ni tak seserius mana.macam2 korang boleh dapat. ~milik si hetam dan si puteh.tetapi hanya si hetam je yang meracau dalam blog ni.si puteh?dy malas kot~

Saturday 12 March 2011

Pak Pandir: Keli

Pada suatu hari Pak Pandir membeli beberapa ekor ikan keli di pasar borong di pekan dengan potongan harga 50%.Apabila pulang kerumah dia pun menyuruh Mak Andir menyiang ikan-ikan tu semua. Ketika sedang menyiang...

Mak Andir: Oi bapaknya!! Macam mana nak disiang ikan ni? hidup lagi ni.

Pak Pandir: Apa yang susahnya tu mak andir oi??!

Mak Andir: Nak ketuk kepala ikan, kesian pulak. tak sampai hati gitu.huhu

Pak Pandir: Aduyai.Tu pun nak kecoh. Maknya rendam saja ikan tu dalam air, kasi lemas ikan-ikan  tu.sekejap lagi mampos la tu.

Mak Andir: Bodoh Apelah bapaknya nie (dalam hati) %&*#%$

Photobucket

No comments:

Post a Comment