~TENTANG KAMI~

My photo
Blog ini aku lahirkan khas untuk aku dan si dia,tetapi tak bermakna yang ianya akan dipenuhi dengan ceritera kami berdua sahaja. apa yang ku rasa,apa yang ku fikir, apa yg ku nyampah, di sini aku luahkan, di sini aku muntahkan, di sini aku ludahkan. andai kata korang rasa benci, menyampah, meluat, tu bukan masalah aku. Cume jadi masalahnya bila korang tak nak angkat punggung korang dari kerusi komputer korang tu.paham kan?hehe..korang dah takut ke?jangan risau.blog ni tak seserius mana.macam2 korang boleh dapat. ~milik si hetam dan si puteh.tetapi hanya si hetam je yang meracau dalam blog ni.si puteh?dy malas kot~

Saturday 12 March 2011

macam mana nak ghaibkan "subscribe to:Post(Atom)

helLo korang! hari ni aku nak ajar korang satu tutorial yang sangat2 mudah even baby yang masih kat dalam perut mama dia pon boleh buat.okies.namapak sangat aku.okies.berbalik kepada topik asal kite.chewah.hehe.korang mesti dan wajib kan nampak perkataan "Subscribe to: Post (Atom)" kat bawah sekali blog korang..kan?kan?kan?


                                               ~sila klik pada imej untuk tumbesaran yang lebih subur~


so, x pernah ke timbul,berbunga atau pun berputik di hati korang untuk buang benda tu?kalau ada timbul, ada bunga, ada putik, sini, aku tunjuk macam mana.senang je.peace of cake gitu u.hehe.

1.korang pergi tekan tab design > edit html > tick expand widget template
2.lepas tu tekan CTRL+F , dan korang search code ni


-----------------------------------------------------------------------------------------------------
<b:include data='feedLinks' name='feedLinksBody'/>
-----------------------------------------------------------------------------------------------------


3.dan bila korang dah jumpa code tu, korang delete@padam@campak ke tong  sampah code tu.
4.dan akhir sekali tuan puan bolehlah save template tuan puan tu dan bila tuan puan lihat blog tuan puan tu, perkataan "Subscribe to: Atom (post) itu telah hilang.owh yeah!!


kalau korang masih tak faham lagi,korang boleh tengok video kat bawah tu.kalau tak paham lagi??hentak kepala kat dinding/ tumbuk muka sendiri laju-laju/mengucap banyak2 ok?hehe..





Photobucket

2 comments: