~TENTANG KAMI~

My photo
Blog ini aku lahirkan khas untuk aku dan si dia,tetapi tak bermakna yang ianya akan dipenuhi dengan ceritera kami berdua sahaja. apa yang ku rasa,apa yang ku fikir, apa yg ku nyampah, di sini aku luahkan, di sini aku muntahkan, di sini aku ludahkan. andai kata korang rasa benci, menyampah, meluat, tu bukan masalah aku. Cume jadi masalahnya bila korang tak nak angkat punggung korang dari kerusi komputer korang tu.paham kan?hehe..korang dah takut ke?jangan risau.blog ni tak seserius mana.macam2 korang boleh dapat. ~milik si hetam dan si puteh.tetapi hanya si hetam je yang meracau dalam blog ni.si puteh?dy malas kot~

Saturday 12 March 2011

RM250

aku bukak zip seluar beg aku
dan
aku keluarkan buku linguistic aku
aku selak-selak buku tu
tiba-tiba aku terjumpa
2 not RM100 dan 1 not RM50
wow!
bila masa aku simpan duit kat dalam ni
hepi syal!!!
hahaha!
----------------------------------------------------------------------------------------------

ceh!!
mimpi rupanya...
tapi..
mungkinkah mimpi aku ni jadi kenyataan?
aku pun bangkit dari katil aku 
dan 
keluarkan buku linguistic aku
selak punya selak
............
tak jumpa pape pun!!
habuk bun tadak!
aduyai...
kenapa kali ni mimpi aku tak jadi kenyataan??
kenapakah???!!
tapi dapat mimpi pun dah kira ok...
(nampak sangat aku ni jenis yg bersyukur dengan apa yg aku dapat)
ngee3...



ni antara mimpi-mimpi aku yang tak pernah jadi kenyataan.bilalah nak jumpa hantu depan mata ni.:-(




Photobucket

No comments:

Post a Comment