~TENTANG KAMI~

My photo
Blog ini aku lahirkan khas untuk aku dan si dia,tetapi tak bermakna yang ianya akan dipenuhi dengan ceritera kami berdua sahaja. apa yang ku rasa,apa yang ku fikir, apa yg ku nyampah, di sini aku luahkan, di sini aku muntahkan, di sini aku ludahkan. andai kata korang rasa benci, menyampah, meluat, tu bukan masalah aku. Cume jadi masalahnya bila korang tak nak angkat punggung korang dari kerusi komputer korang tu.paham kan?hehe..korang dah takut ke?jangan risau.blog ni tak seserius mana.macam2 korang boleh dapat. ~milik si hetam dan si puteh.tetapi hanya si hetam je yang meracau dalam blog ni.si puteh?dy malas kot~

Friday 18 March 2011

5 1/2 perkara yang boleh mengundang keTAMPARan

pepagi ni tetibe je emosi apahal la kan..aku bukan ape,cuma tak puas hati je rentetan peristiwa dalam bas tadi..yela, mana tak emosi bro..ade ke patut..dalam bas tadi adelah sorg brader ni..parking depan aku..dgn selamba badak dia je dia pegi turunkan degree seat dia dengan seturun turunnya..jangan lah tanya aku bapa degree, mane sempat nak ukur bai..lepas tu boleh la pulak dia tanya aku, aku ok x..siap senyum senyum lagi..hello!!itu memang annoying ok!memang kentut busuk punya perangai!aku bayar seat tu sama harga dgn kau bayar kot..apa kau ingat seat aku tu dpt half price sesuka ati kau je nak amek space aku?banyak cekadak kau!!sampai brader sebelah aku asek tengok je kat aku..mesti die pon pikir ketidakwajaran kelakuan brader dpn aku tu..cisss!

okah!cukup pasal emosi bahagian satu..kita  teruskan dengan emosi bahagian dua..







T













A















D













A











.................................................................................................





antara lima setengah perkara yang boleh mengundang ketamparan :

1) korang baru habis kelas,time tu bukan main main lagi perut korg berzapin lagu lapar..korg dengan bangganya pergi ke cafe carik makanan..sesampai je korg kat sana..korg nampak dekat satu meja..ada bebudak nie makan makan sambil korek hidong..siap main jentik jentik lagi taik idong tu aim kat memember yang lalu lalang..ape yg korg rase???sumpah hilang selera..tapi kalau korg tak rasa pape..memang daya tahan badan korg kuat cecah 360 kJ..ehhh??asal kJ?

2)  korg baru beli baju baru..agak jakun dengan baju tersebut..semangat berkobar kobar disertai perasaan takbur lagi ujub apabila pekena baju baru..rasa diri kau la yang paling cantik/hensem..dah tak de sape yang lagi cantik/hensem daripada diri korg..turun tangga asrama dengan hidong kembang kembang akibat mempunyai perasaan setanding syaitooooon nirrojimmm..tak toleh kanan kiri..tiba tiba ada bisikan busuk yang cakap..
.'eh, kau nampak gemuk la'..
cis!cinabeng..perosak mood!mesti korg pun ada rasa nak bagi pentampar kan??jangan risau..aku faham perasaan tu..ceh!

3)  3 1/2 perkara lagi..tunggggggggggggguuu~haha..

sorry,aku terkurang daya dah nie..wa atashinchi dulu!



Photobucket

4 comments:

  1. comelnye ijan dlm gambarrrrr! muahahahaha

    ReplyDelete
  2. ijan memang sentiasa comel..bluekkk!

    ReplyDelete
  3. kau naek bus?? balek mana dik? bukan ko pon ade SBE gak ker?

    ReplyDelete
  4. si puteh yg tulis post ni kak..

    ReplyDelete