~TENTANG KAMI~

My photo
Blog ini aku lahirkan khas untuk aku dan si dia,tetapi tak bermakna yang ianya akan dipenuhi dengan ceritera kami berdua sahaja. apa yang ku rasa,apa yang ku fikir, apa yg ku nyampah, di sini aku luahkan, di sini aku muntahkan, di sini aku ludahkan. andai kata korang rasa benci, menyampah, meluat, tu bukan masalah aku. Cume jadi masalahnya bila korang tak nak angkat punggung korang dari kerusi komputer korang tu.paham kan?hehe..korang dah takut ke?jangan risau.blog ni tak seserius mana.macam2 korang boleh dapat. ~milik si hetam dan si puteh.tetapi hanya si hetam je yang meracau dalam blog ni.si puteh?dy malas kot~

Sunday 13 March 2011

kau nak terus jadi cikgu?

Senang gila jadi cikgu kan? Tak payah susah-susah sampai mati-mati. Masuk kelas,mengajar budak-budak, pastu balik rumah, hujung bulan tinggal tunggu guru besar bank in duit kat dalam account korang je.senang kan? Kepala otak helmet orang yang cakap macam gitu. Kau ingat senang ke jadi cikgu?? As simple as ABC?? tak lah wei. Tak percaya? kalau tak percaya aku nak cerite pasal senior aku yang dah posting ni. Dia ni baru je posting. Tak lama mane. tapi kesian dia(actually, aku buat2 kesian je). hidup dia dipenuhi masalah, musibah, dan segala benda2 negatif semenjak dia jadi cikgu ni.Dia memang tak cerita kat aku pun yang dia ada masalah (kalau dia cerita pun, takde maknanya aku nak layan) tapi dia cerita kat MukaBuku dia.Kalau tak silap aku, dia juga merupakan warden kat sekolah dia tu. aku rasa tak perlu aku bebel, sebab dia bebel@mencarut lagi best daripada aku.

I'd rather be a slut than a teacher
Those Students suck more than I ever thought. The penis must be damn delicious that they would rather die than trying to stop sucking the erecting cock.~
Those students are just like the pain in a virgin's ass. I wish they would die in the most tragical way a human could possibly die. Middle fingers crossed
I hate school. I dislike teaching. I dislove EVERY SINGLE THING about education, because it sucks more than anything else in this world. Too severe to be true.




Nilah antara status-status yang dia buat kat MukaBuku. Actually, banyak lagi. Tapi cukup-cukuplah tu. Takut korang menyampah lebih-lebih pulak dengan dia nanti. Yup. Macam aku cakap tadi, bukan senang nak jadi cikgu dan tak de benda yang senang kat dunia nie, even nak mencarut pun susah. tapi bro, tak semestinya kau boleh merepek meraban,mencarut macam gini.  Kau tu cikgu a.k.a golongan profesional. Dah tu, kau rasa patut ke kau macam gitu semua? Aku tak nafikan, memang kat sekolah tu ramai budak-budak nakal, tapi dorang tu semua nakal je bukan jahat. So, tak patut kau cakap dan fikir macam gitu. Dan satu bende je yang aku rasa patut kau buat. Kalau betul2 kau dah tak tahan, aku rasa patut kau berhenti. Jangan risau. Kat kementerian tu ramai lagi cikgu2 yang tunggu posting untuk ganti tempat kau, budak2 kat sekolah tu confirm tak kisah kalau kau nak blah dan akhir sekali tak perlulah aku nak baca status2 merepek-meraban kau kat MukaBuku tu. Okies bro?

I think the name of Aspura And Aspuri shoul change to Assholes And Bitches!

p/s~memang hak lu nak tulis pape kat MukaBuku tu, tapi hak wa gak nak tulis pape kat blog wa ni. Kenapa wa buat macam gini? Sebab wa malu orang yang macam lu jadi cikgu.ops!terlebeh sudah!haha..peace on earth bro!!





Photobucket

No comments:

Post a Comment