~TENTANG KAMI~

My photo
Blog ini aku lahirkan khas untuk aku dan si dia,tetapi tak bermakna yang ianya akan dipenuhi dengan ceritera kami berdua sahaja. apa yang ku rasa,apa yang ku fikir, apa yg ku nyampah, di sini aku luahkan, di sini aku muntahkan, di sini aku ludahkan. andai kata korang rasa benci, menyampah, meluat, tu bukan masalah aku. Cume jadi masalahnya bila korang tak nak angkat punggung korang dari kerusi komputer korang tu.paham kan?hehe..korang dah takut ke?jangan risau.blog ni tak seserius mana.macam2 korang boleh dapat. ~milik si hetam dan si puteh.tetapi hanya si hetam je yang meracau dalam blog ni.si puteh?dy malas kot~

Tuesday 15 March 2011

Request untuk tutorial

Kalau korang nak buat request untuk tutorial, tak kisah tutorial apa pun, tutorial blog ke photoshop ke, korang beritahu je aku. Korang boleh beritahu kat shoutbox aku tu, facebook aku ataupun email aku kat maizatulsharifuddin@yahoo.com  aku akan pastikan yang request korang tu aku tunaikan.percayalah.hehe.


Kalau korang malu, korang rugi, bukan aku.


BLOG



Photobucket

3 comments:

  1. nk request lani jugak!hahaaaa
    tutorial mcm nak guna adobe photoshop.serius aku taktaw nk guna cm na.

    ReplyDelete
  2. semangat nye adekkkk!
    :)
    bagus2.
    nnt kalau akak nak ape tutorial, i'll let you know, ek? :)

    ReplyDelete
  3. abg sam bunkface~okies bang..insyallah..sy akn penuhi permintaan abg..tme kaseh ye..hehe

    kak nadiah~okies kak..akak btaw je..klw nk resipi pon sy bleh bagi..hehe

    ReplyDelete