~TENTANG KAMI~

My photo
Blog ini aku lahirkan khas untuk aku dan si dia,tetapi tak bermakna yang ianya akan dipenuhi dengan ceritera kami berdua sahaja. apa yang ku rasa,apa yang ku fikir, apa yg ku nyampah, di sini aku luahkan, di sini aku muntahkan, di sini aku ludahkan. andai kata korang rasa benci, menyampah, meluat, tu bukan masalah aku. Cume jadi masalahnya bila korang tak nak angkat punggung korang dari kerusi komputer korang tu.paham kan?hehe..korang dah takut ke?jangan risau.blog ni tak seserius mana.macam2 korang boleh dapat. ~milik si hetam dan si puteh.tetapi hanya si hetam je yang meracau dalam blog ni.si puteh?dy malas kot~

Monday 14 March 2011

rain!! rain!! rain!!

when it rains I dont mind 
let me stand here all day
and every time it rains 
i'll stay strong 
i'll be fine 
carry on with my life 
i still stare at the sky 
pray for rain
all the time 

p/s~aku suka gilerz bila hujan. aku suka bau hujan tu, aku suka warna langit bila hujan dan aku suka bunyi hujan. dan yang paling aku suka bila hujan?dapat tidur!!owh yeah!tu pun kalau bapak aku tak de kat rumah hehe...Raining on earth guys!!


                                        main hujan sampai demam masuk hospital jom!!






Photobucket

No comments:

Post a Comment