~TENTANG KAMI~

My photo
Blog ini aku lahirkan khas untuk aku dan si dia,tetapi tak bermakna yang ianya akan dipenuhi dengan ceritera kami berdua sahaja. apa yang ku rasa,apa yang ku fikir, apa yg ku nyampah, di sini aku luahkan, di sini aku muntahkan, di sini aku ludahkan. andai kata korang rasa benci, menyampah, meluat, tu bukan masalah aku. Cume jadi masalahnya bila korang tak nak angkat punggung korang dari kerusi komputer korang tu.paham kan?hehe..korang dah takut ke?jangan risau.blog ni tak seserius mana.macam2 korang boleh dapat. ~milik si hetam dan si puteh.tetapi hanya si hetam je yang meracau dalam blog ni.si puteh?dy malas kot~

Saturday 12 March 2011

~screen saver untuk blog korang~


                                              ~sila klik pada imej untuk tumbesaran yang lebih subur~ 


salam! okies guys. aku rasa tak perlulah aku mulakan post aku ni dengan ayat berbunga2 takot korang jatuh hati kat aku pulak. aku rasa korang dah biasa tengok kan paparan kat atas tu tu bila korang bukak blog someone tu dan kemudian korang tinggalkan blog tu untuk seminit(at least) and then keluarlah paparan tue.tak percaya?cuba korang pergilah bukak dan jalan2 kat tab lain(jangan tutup tab aku ni) dan lepas seminit korang akan nampak paparan seperti di atas tue?hebat bin ajaib kan?hehe.okies. aku malas nak merepek meraban panjang2 sebab kadang2 aku pun tak paham dengan apa yang aku merepek.(okeis.aku merepek lagi).
senang je nak buat benda nie.

pergi ke tab DASHBOARD> tab DESIGN> tab EDIT HTML
kemudian korang tekan ctrl+F, dan akan ada satu bar keluar di atas tu, dan korang type </head>


okies.kemudian korang copy code kat bawah ni dan paste di atas perkataan </head> tu tadi.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
<!-- save your energy -->
<script language='javascript' src='
http://www.onlineleaf.com/savetheenvironment.js' type='text/javascript'></script>
<!-- save your energy end -->
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


macam gini
                                                 ~sila klik pada imej untuk tumbesaran yang lebih subur~     

dan kemudian korang tekan SAVE TEMPLATE.siap!

TETAPI!!!


                                                                        antara yang ini
                                               ~sila klik pada imej untuk tumbesaran yang lebih subur~ 

                                                                          dan yang ini
                                              ~sila klik pada imej untuk tumbesaran yang lebih subur~ 
          
    mana satu yang korang prefer??mestilah yang no. 2 kan?tapi.... macam mana nak buat yang no.2??
boleh tulis name2 korang semua tu?
macam mana?
bagaimana?
muaharharharhar!!<gelak jahat>
jangan risau.
aku akan ajar korang.
tapi...
bile ek??
ngee3~
peace on earth guys!!



p/s~tapi..serius..kadang2 aku rasa sakit hati bila tengok screen saver ni kat blog aku.tak tahu kenape


Photobucket

2 comments: