~TENTANG KAMI~

My photo
Blog ini aku lahirkan khas untuk aku dan si dia,tetapi tak bermakna yang ianya akan dipenuhi dengan ceritera kami berdua sahaja. apa yang ku rasa,apa yang ku fikir, apa yg ku nyampah, di sini aku luahkan, di sini aku muntahkan, di sini aku ludahkan. andai kata korang rasa benci, menyampah, meluat, tu bukan masalah aku. Cume jadi masalahnya bila korang tak nak angkat punggung korang dari kerusi komputer korang tu.paham kan?hehe..korang dah takut ke?jangan risau.blog ni tak seserius mana.macam2 korang boleh dapat. ~milik si hetam dan si puteh.tetapi hanya si hetam je yang meracau dalam blog ni.si puteh?dy malas kot~

Wednesday 23 March 2011

Bernafas di sekolah (bahagian 3)

Hari ni saya ganti kelas selama 3 jam setengah. 2 jam darjah 6 dan 1 jam setengah darjah 5. Habis je ganti kelas tu, saya terus siapkan slides show untuk Majlis Anugerah Kecemerlangan untuk Sabtu ni. Sorang2. 73 slides. Saya siapkan dalam pukul 2 petang. Selamat saya ni hebat.-_- sekarang ni saya dalam proses menanda kertas peperiksaan. Ada 3 kelas. Nak kena key in markah jumaat ni. Awak rasa saya kena buli ke di sini?Saya pun rasa macam gitu gak. Hehe. Peace on earth guys!


p/s~aku terpaksa menggunakan kata ganti nama “saya”, untuk menunjukkan yang saya berada dalam mode seakan-akan serius.^_^


Photobucket

6 comments:

  1. kalau lecterur tahu, sekolah tu mesti kena.. kau kena buli lah dik..

    ReplyDelete
  2. mesti penat..u shud rest more..

    ReplyDelete
  3. saya pun rase awk kene buli..aceeh..haha..xpe ar weh..think positip..nnti dpt gak ko pnglaman nk mennde ketas2 soklan tu sume..

    ReplyDelete